Michaela se ve své praxi primárně zaměřuje na děti a mládež, ale ani práce s dospělými jí není cizí. Z vlastních zkušeností, ať už osobních či pracovních, si stále více uvědomuje, jak je příběh každého člověka jedinečný. Přestože se může zdát, že situace, které klienti zažívají, jsou si podobné, postupně se dostávají k tomu, že je každý člověk prožívá různě. Stejně je tomu i při hledání příčin, co konkrétní těžkosti v životě způsobuje. Primární je pro ni navození důvěry a bezpečí. Svým klientům nabízí podporu, a to nejen v akutní krizi. Je jim průvodcem a zrcadlem na cestě ke změně, která může být někdy dlouhá a složitá, ale na konci přináší úlevu. Věnuje se podpoře klientů, kteří přicházejí s následujícími tématy: výchovné problémy u dětí, vztahy mezi rodiči a dětmi, sebepoškozování, sebevražedné myšlenky či tendence, šikana, hledání vlastní identity, pocity méněcennosti, ztráta sebevědomí, stres, syndrom vyhoření, panika, úzkosti, ztráta blízké osoby a další. Konzultuje v českém jazyce.
Michaela vystudovala sociální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Aktuálně je v posledním ročníku magisterského studia v oboru Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze. Je frekventantkou Systematického výcviku v poradenství pro děti a rodiče a v psychoterapii dětí, Indept. Absolvovala výcvik Komplexní krizová intervence a Základy práce s dítětem v krizi. Michaela pracovala s dětmi i dospělými v sociálně vyloučených lokalitách, s dětmi a mládeží z dětských domovů, se zdravotně handicapovanými jedinci, v centru krizové intervence, v dětském krizovém centru a poskytovala náhradní rodinnou péči.